Es Noticia
Almussafes reuneix als millors equips de frontó de les tres províncies

Almussafes reuneix als millors equips de frontó de les tres províncies

DMQ
Foto autor
ElDesmarque

La fase final Autonòmica dels XXXV Jocs Esportius de la Comunitat Valenciana de frontó parelles es disputara en el poliesportiu d’Almussafes diumenge que ve 15 de gener. A partir de les 9 hores, els millors equips de les tres províncies, jugaran pels cinc títols autonòmics (benjamí, aleví, infantil, cadet i juvenil).

En total estaran presents 20 equips de 16 escoles de les tres províncies: El Puig, Vinalesa, Piles, Oliva, Massamagrell, Sueca, Muro d´Alcoi, Agost, Benidorm, Onda, Xilxes, El Campello, Almassora, Vila-real, Beniarbeig-Verger i Sella. L’escola més representada en la fase final serà l’escola del Puig, amb tres equips, un en la categoria benjamí, un en la categoria infantil i un en la categoria cadet, sent la gran favorita en aquestes categories per a conquistar el títol Autonòmic. Vinalesa i Agost, també tindran dos representants en la fase final. Una gran festa de la base que omplira de futur els frontons de la localitat.

0 comentarios
Escribir comentario 0 comentarios
Deja una respuesta

Información básica de Protección de Datos:
Responsable de los datos: El Desmarque Portal Deportivo, S.L.
Finalidad: con la que se tratan sus datos personales: gestión de comentarios en el blog.
Derechos que le asisten: podrá acceder, rectificar y suprimir los datos, así como revocar la autorización para el tratamiento de los datos, ejercitar los derechos de limitación, portabilidad, y a no ser objeto de decisiones automatizadas dirigiéndose por escrito a la dirección: legal@eldesmarque.com.
Información adicional: puede consultar la información detallada en el siguiente enlace: https://www.eldesmarque.com/politica-de-privacidad (apartado “Gestión de comentarios en foros y blogs”).

Cancelar

Cargando