Es Noticia
Les escoles de tecnificació comencen a entrenar

Les escoles de tecnificació comencen a entrenar

DMQ
Foto autor
ElDesmarque
Les escoles de tecnificació comencen a entrenar.
Les escoles de tecnificació comencen a entrenar.

Arranca una nova temporada 2017 – 2018, en les seus d’entrenament de les tres províncies. A partir del pròxim dilluns 16 d’octubre començaran a entrenar els grups de perfeccionament d’escala i corda i raspall. Aquesta temporada en la modalitat de raspall s’entrenara els dilluns a la Llosa de Ranes, dimarts a Piles, dimecres a la Llosa de Ranes i divendres a Xeraco.

En la modalitat d’escala i corda s’entrenara dilluns a Pedreguer, dimarts a Vila-real, dimecres a Alcàsser, dijous a Vila-real i divendres a Petrer. Els tècnics de la Federació de Pilota Valenciana entrenaran amb alguns dels millors jugadors de la nostra pedrera perquè seguisquen millorant i perfeccionant-se en les modalitats de raspall i escala i corda. En els pròxims dies els esportistes poden enviar les inscripcions a la Federació de Pilota Valenciana al llarg de la setmana.
Les primeres competicions de tecnificació començaran a principi de novembre i es desenvoluparan fins al mes de juliol, participant els millors jugadors de les dos modalitats en cadascuna de les competicions.

0 comentarios
Escribir comentario 0 comentarios
Deja una respuesta

Información básica de Protección de Datos:
Responsable de los datos: El Desmarque Portal Deportivo, S.L.
Finalidad: con la que se tratan sus datos personales: gestión de comentarios en el blog.
Derechos que le asisten: podrá acceder, rectificar y suprimir los datos, así como revocar la autorización para el tratamiento de los datos, ejercitar los derechos de limitación, portabilidad, y a no ser objeto de decisiones automatizadas dirigiéndose por escrito a la dirección: legal@eldesmarque.com.
Información adicional: puede consultar la información detallada en el siguiente enlace: https://www.eldesmarque.com/politica-de-privacidad (apartado “Gestión de comentarios en foros y blogs”).

Cancelar

Cargando