Es Noticia
La Pobla de Vallbona li lleva el liderat d'El Corte Inglés de trinquet a Riba-roja

La Pobla de Vallbona li lleva el liderat d'El Corte Inglés de trinquet a Riba-roja

DMQ
Alfara de la Baronia torna a guanyar.
Alfara de la Baronia torna a guanyar.

La part alta de la classificació de la máxima categoría en trinquet del Campionat Autonòmic de Galotxa, trofeu El Corte Inglés, s’apreta cada vegada més. Amb la victoria de la Pobla de Vallbona A el passat cap de setmana davant l’Odontica Riba-roja A, que es quedaba en 45 en la partida jugada en Lliria el dissabte, el primer equip de la Pobla aconsegueix situar-se al capdavant de la classificació. També el dissabte es jugava en el nou trinquet d’Alfara del Patriarca l’enfrontament entre el primer equip del club de l’Horta amb la Pobla de Vallbona B. En el mateix, els jugadors del Patriarca, Pepet, Jose i Paco, deixaven en 40 als del Camp de Turia, sumant tres importants punts al seu caseller, gracies als que ara ocupen la tercera posició en la categoría. Per últim, la partida en la que el Guerrer de Moixent i l’Alfara de la Baronia eren els protagonistas es tancava 45 per 70 de manera favorable als interesos de l’equip del Camp de Morvedre.

Resultats 4ª jornada

CPV Alfara Patriarca A 70 - CPV Pobla Vallbona B 40

CPV Pobla Vallbona A 70 - Odontica Riba-roja A 45

CPV Guerrer de Moixent A 45 - CPV Alfara Baronia 70

Classificació 1ª trinquet

1.-CPV Pobla Vallbona A - 10 punts

2.-Odontica Riba-roja A - 9 punts

3.-CPV Alfara Patriarca A - 7 punts

4.-CPV Alfara Baronia - 6 punts

5.-CPV Pobla Vallbona B - 3 punts

6.-CPV Guerrer de Moixent A - 1 punt

El Trinquet de Torrent A encapçala el grup 1 de la divisió de plata, mentre que l’Onda A i el Manises B empaten al primer lloc de l’altre grup. Respecte a la tercera categoría son el Castelló de la Plana, l’Ajuntament de Massalfassar E i el Trinquet de Torrent B els que ocupen les primeres posicions dels seus grups. La Pobla de Vallbona G, junt a Xilxes B en el grup 1, Manises D i Maxim Domènech Alberic son les formacions capdavanteres de quarta a, mentre que en quarta B ocupen el primer lloc dels seus grups l’Odontica Riba-roja F i Trinquet de Torrent.

0 comentarios
Escribir comentario 0 comentarios
Deja una respuesta

Información básica de Protección de Datos:
Responsable de los datos: El Desmarque Portal Deportivo, S.L.
Finalidad: con la que se tratan sus datos personales: gestión de comentarios en el blog.
Derechos que le asisten: podrá acceder, rectificar y suprimir los datos, así como revocar la autorización para el tratamiento de los datos, ejercitar los derechos de limitación, portabilidad, y a no ser objeto de decisiones automatizadas dirigiéndose por escrito a la dirección: legal@eldesmarque.com.
Información adicional: puede consultar la información detallada en el siguiente enlace: https://www.eldesmarque.com/politica-de-privacidad (apartado “Gestión de comentarios en foros y blogs”).

Cancelar

Cargando